Вчителі Азовської ЗОШ долучились до встановлення всеукраїнського рекорду
«Всеосвіта» тричі стала національним рекордсменом Книги Рекордів України та перемогла у номінаціях: «Найбільша кількість навчальних дисциплін у шкільній олімпіаді» (завдання розроблено з 31 навчального предмету для дошкільнят та учнів 1-11 класів), «Наймасовіша олімпіада з української мови Весна-2021» (177 500 учасників) та «Наймасовіша олімпіада з української мови Осінь-2021» (понад 180 000 учасників).
У дистанційних олімпіадах мають право брати участь вихованці дошкільних закладів освіти, учні закладів загальної середньої освіти. Олімпіади проводяться за завданнями, складеними на основі типових освітніх програм. За результатами конкурсу учні отримують дипломи, учасники - персональні сертифікати учасників олімпіади, батькам-учасникам будуть надіслані «Листи-подяки» від проєкту «Всеосвіта».
Основними завданнями онлайн-олімпіад є:
створення умов для рівного доступу до участі у масових інтелектуальних змаганнях учнів закладів загальної середньої освіти;
упровадження нових форм та методів пошуку обдарованих учнів та створення умов для розвитку їхніх здібностей;
подальше вдосконалення системи роботи з обдарованими учнями;
забезпечення системного і безперервного проведення інтелектуальних змагань для обдарованих учнів;
підвищення інтересу учнів до поглибленого вивчення навчальних предметів, стимулювання розвитку відповідних інтелектуальних здібностей;
залучення обдарованих учнів до самостійної дослідницької роботи;
стимулювання інтересу учасників до оволодіння сучасними інформаційними технологіями;
активізація творчої діяльності вчителів.
Вчителі-словесники Азовської ЗОШ І-ІІІ ступенів щорічно активно беруть участь у онлайн-олімпіадах і конкурсах. ХХІ століття диктує пошук засобів ефективного навчання, зумовлює створення і застосування педагогічних технологій, спрямованих на збереження досягнень минулого і, водночас, на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури і соціальної практики. Вишнивецька С.В, Устиченко І.В активно впроваджують нові форми, методи та засоби навчання, що допомагає учням у новій цікавій формі здобувати знання. Першина І.С., Протасова К.Ю. пролонгують сучасні освітні технології, спрямовані на впровадження інновацій на засадах сучасної філософії освіти.
Процес формування умінь і навичок може бути набагато результативнішим, якщо навчання організоване у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності вчителя і учнів, взаєморозумінні й гуманізмі, єдності інтересів до прагнень всіх учасників навчального процесу і має на меті особистісний розвиток учнів. Саме таке навчання підносить інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює її активність, творчість, гідність і самосвідомість.